יום שלישי, 5 במרץ 2013

מה לומדים - ליאור שלמה

שלום שמי ליאור שלמה ואני סטודנט במכללת תל חי. עברתי את הקורס "תקשורת משחררת" של אורנה אשר הסתיים בימים אלה. בפגישתי הראשונה עם אורנה הבנתי שיש בה את היכולת לראות ולהקשיב לצדדים עמוקים שבי, ללא ביקורת.

במהלך הקורס למדנו את המודל של מרשל רוזנברג - פסיכולוג מהאסכולה ההומניסטית, ואיך ליישמו בחיים שלנו.


רכשתי הרבה תובנות מהקורס, בניהן:
הרגשות הם כלי להבין דברים יותר עמוקים בתוכינו (צרכים), לקחת אחריות על החיים שלי ולהבין שהצד השני לא אשם או הגורם למה שאני מרגיש,בגרות אישית - כיצד להתייחס לבעיות הנוצרות בקשרים הבין אישיים שלי, ועוד הרבה.

האווירה בקורס מאוד נחמדה ואינטימית, אורנה משרה רוגע, כבוד, והקשבה המאפשרים פתיחות לדון בבעיות האישיות שלנו וכיצד לפתור אותן.

נהניתי מאוד ואני ממליץ למי שמעוניין לשפר או לגעת ביחסים הבין אישיים שלו והיחסים עם העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה